När vi anlände trodde man att de skulle sluta med ett fiasko då inte en människa befann sig i backen och dessutom hade huvudliften pajat så vi fick nöja oss med reservliften som va opistad!
Mot vår förväntan visade sig denna lift leda oss till en helt orörd backe med puder upp till knäna. Efter drygt två åk va ja så jävla andfådd så ja knappt kunde andas och mjölksyran jäste i hela kroppen.
Tyvärr hade jag inte tid att ta så mkt bilder men här kommer nånting iaf..

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar