lördag 18 april 2009

lördag 3 januari 2009

Anton men ändå inte..

Detta skulle kunna vara Anton... men de äre int!

lördag 27 december 2008

Big Up


Så... härmed gör även jag debut i den stora bloggosfären.

För mig har skidsäsongen inte ens dragit igång ännu. Det har dock blivit en sväng med Tegsnäsarna, vilket nästan borde räknas ändå?

Any how, att resan till Chamonix är bokad känns grymt... kommer bli perfekt är jag övertygad om!

Juldagen på hotellet var schysst, gillade dock inte den tryckande hettan riktigt.. man är ju nog mera aven vintermänniska ändå.
Här en bild på André efter hans försök att klättra genom fönstret för att nå utsidans sköna svalka.

fredag 26 december 2008

den brusande bocken

Juldagen, dagen efter dopparedagen började årets säsong för jag i hemmabacken bocksliden. Vanligen bruka bocken vara en nitlott men denna gång visade de sig vara en jackpot!

När vi anlände trodde man att de skulle sluta med ett fiasko då inte en människa befann sig i backen och dessutom hade huvudliften pajat så vi fick nöja oss med reservliften som va opistad!

Mot vår förväntan visade sig denna lift leda oss till en helt orörd backe med puder upp till knäna. Efter drygt två åk va ja så jävla andfådd så ja knappt kunde andas och mjölksyran jäste i hela kroppen.

Tyvärr hade jag inte tid att ta så mkt bilder men här kommer nånting iaf..