
Så... härmed gör även jag debut i den stora bloggosfären.
För mig har skidsäsongen inte ens dragit igång ännu. Det har dock blivit en sväng med Tegsnäsarna, vilket nästan borde räknas ändå?
Any how, att resan till Chamonix är bokad känns grymt... kommer bli perfekt är jag övertygad om!
Juldagen på hotellet var schysst, gillade dock inte den tryckande hettan riktigt.. man är ju nog mera aven vintermänniska ändå.
Här en bild på André efter hans försök att klättra genom fönstret för att nå utsidans sköna svalka.
